top of page
pexels-photo-196649_edited.jpg

Our
Frequently
Asked Questions

Our Frequently Asked Questions

  • วิธีการจอง / How to Book?
    เพียงโทรเบอร์ 085-848-5584 หรืออีเมล์บอกเรา แจ้งขนาดพื้นที่เป็นตารางเมตร ที่อยู่ และวันเวลาที่สะดวกจะให้เราเข้าไปทำความสะอาด จากนั้นทางเราจะติดต่อกลับเพื่อยืนยันการนัดหมายล่วงหน้าอย่างน้อย 24 ชม. ก่อนเริ่มบริการ Booking with us is easy. The simplest way would be to call us at 085-848-5584 or email us with the following information: measurements of your living space in square meters, your address, and the date and time of your convenience. We will be calling you again 24 hours in advance to confirm your appointment.
  • Deep Cleaning คืออะไร? / What is Deep Cleaning?
    Deep Cleaning คือ การทำความสะอาดแบบครบวงจร เหมาะสำหรับผู้ที่ต้องการทำความสะอาดในจุดที่ไม่ค่อยได้ทำ มีรายละเอียดการทำความสะอาดที่มากกว่าแบบปกติ สามารถดูรายการทำความสะอาดของ Deep Cleaning ได้ ที่นี่ เพื่อสุขลักษณะที่ดีของคุณขอแนะนำให้ทำ อย่างน้อยเดือนละ 1 ครั้ง Deep cleaning is ideal to whomever is planning to move in or out of a space, or just simply needs a more thorough job beyond the regular day-to-day basis. It is an alternative to a big clean without spending a fortune. Please see our detailed list of services here.
  • วิธีการชำระเงิน / Methods of payment
    ลูกค้าสามารถเลือกชำระเงินด้วยการโอนเงินผ่าน ชื่อบัญชี ไทดี้ เนสท์ บจก. ธนาคารกรุงไทย KTB เลขบัญชี 065-0-54285-1 ธนาคารกรุงศรี KMA เลขบัญชี 381-1-22769-0 ธนาคารกสิกร KPLUS เลขที่บัญชี 096-3-44160-6 หรือชำระด้วยเงินสดในวันที่ได้รับบริการ เพียงแค่แจ้งเราล่วงหน้า The preferred method of payment is via Bank wiring 24 hours before the day scheduled at the following account numbers: Krung Thai Bank (KTB) 065-0-54285-1 Bank of Ayuthya (krungsi) 381-1-22769-0 Kasikorn Bank (kplus) 096-3-44160-6 or we also accept cash on the day. Please let us know in advance of your preferred method of payment.
  • ลูกค้าจำเป็นต้องอยู่บ้านเพื่อรอรับบริการหรือไม่ / Do I have to be at home when you come?
    เราแนะนำให้ลูกค้าอยู่บ้านตลอดเวลาในช่วงที่เราให้บริการ อย่างไรก็ดี หากมีเหตุจำเป็นที่ลูกค้าไม่สามารถอยู่บ้านได้ในช่วงนั้น กรุณาเตรียมสถานที่ให้พร้อม เพื่อเราเข้าไปให้บริการได้ ซึ่งในกรณีนี้ทาง Tidy Nest จะไม่รับผิดชอบความเสียหาย หรือ ความสูญหายต่อทรัพย์สินใด ๆ ของลูกค้า We highly recommend being present at all times during our service, however, if you really cannot be there, please make arrangements for us to have access to your space. In the event that you are not there, Tidy Nest will not be responsible for any broken or lost items.
  • ในกรณีที่มีทรัพย์สินเสียหาย หรือ สูญหาย / What happens to broken or lost items?
    เราใส่ใจเรื่องความรอบคอบและความระมัดระวังเป็นที่สุด โปรดวางใจว่าพนักงานจะดูแลข้าวของๆคุณด้วยความเอาใจใส่ เพราะเราเข้าใจว่าบ้านเป็นพื้นที่ส่วนตัว เราอบรมพนักงานให้คำนึงถึงจุดนี้โดยไม่เปิดตู้หรือลิ้นชักใดใดภายในพื้นที่โดยไม่ได้รับอนุญาต แม้ว่าเราจะมีมาตรการประกันภัยจากทรัพย์สินเสียหาย แต่เราขอให้คุณเก็บสิ่งของมีค่าให้ในที่ปลอดภัยเสมอ We have developed our business around the principle of thoroughness and carefulness, that is why our staff is trained not to rush into a job and take extra care of your items. As for lost items, it is our protocol to monitor and supervise our employees throughout the cleaning process, but we do highly recommend our clients to keep their most valued belongings inside drawers or in a safe.
  • เราอบรมพนักงานอย่างไร / How are the cleaners trained?
    พนักงานทุกคนผ่านการฝึกอบรม 3 เดือนก่อนลงมือปฏิบัติงานจริง ระหว่างการฝึกพนักงานจะต้องลงปฏิบัติงานร่วมกับพนักงานอาวุโสเพื่อเรียนรู้กระบวนการต่างๆในการทำความสะอาด ทีมปฏิบัติงานของเราประกอบไปด้วย พนักงานทำความสะอาดเฉพาะทาง พนักงานทำความสะอาดอาวุโส รวมถึงหัวหน้างานที่จะคอยรับคำสั่งจากลูกค้า และประสานงานกับทีมงาน Our cleaning staff goes through a 3 month trial period upon hiring, during this time the ‘trainee’ will be paired with a senior-level cleaner and carefully instructed on our process. Our on-site team is usually composed of specialized cleaners and senior level cleaners, along with a supervisor that will coordinate any client’s requests, and assist the team in any way.
  • การยกเลิกหรือเปลี่ยนแปลงการนัดหมาย / I can't make it to my reservation anymore, can I reschedule?
    ลูกค้าสามารถแจ้งยกเลิกได้ 24 ชม.ล่วงหน้าก่อนเวลาที่นัดหมายไว้ เพียงโทรแจ้งเราที่ 085-848-5584 Sure! There is no penalty if it’s at least 24 hours ahead of the appointment. Be sure to give us a call at 085-848-5584 to notify us.

Can't find what you're looking for?

Can't find what you're looking for?

bottom of page